Reklamácia
Náš výrobný a distribučný systém znižuje dôvody na reklamáciu na minimum. Napriek tomu sa môže stať, že k reklamácii pristúpite. Vaša spokojnosť je naším najdôležitejším cieľom, takže celý proces reklamácie sme čo najviac zjednodušili. Bude nás síce zaujímať odpoveď na pár otázok, ale tie slúžia najmä pre naše stále zlepšovanie služieb a nie pre nejaké obštrukcie pri reklamácii.
Čo je možné reklamovať?
Čo sa môže stať? Napríklad v balíčku nenájdete všetko, čo na dokončenie obrazu potrebujete. Napríklad bude chýbať jedno vrecko s diamantmi. Možno sa stane aj to, že budú niektoré farby zamenené a príde Vám síce správny počet sáčkov, ale s inou farbou.
Počítajte však s tým, farby na ilustráciách u našich plátien sú iba ilustračné. Pri ich zobrazení na monitore môže dôjsť k farebným posunom.
Nepríjemné by mohlo byť, keby nebolo dostatok diamantov na dokončenie celého obrazu. Stať by sa to nemalo, pretože náš softvér má všetko správne spočítané. Pokiaľ ale použijete kamienky pre inú plôšku, než pre akú sú určené, budú potom inde zrejme chýbať. Neváhajte sa nám ozvať a spoločne to vyriešime.
Napadá nás ešte jeden dôvod na reklamáciu - nevhodne zvolený motív. Radi by ste jednoducho svoj obrázok vymenili. Možno išlo o darček a niekto vybral motív, ktorý Vám nesedí. Ani s tým nebudú žiadne problémy. Stiahnite si formulár pre odstúpenie od zmluvy, vyplňte ho a pošlite nám ho na náš servisný e-mail. Následne pošlite aj obraz, ktorý chcete vymeniť. Výnimkou sú samozrejme obrazy podľa vlastnej fotografie, pre ktoré by sme najskôr nenašli zákazníka, a ktoré teda vymeniť nemôžete.
Ak si nie ste istí, či je možné niečo reklamovať, s dôverou nám zavolajte na našu zákaznícku linku, alebo napíšte otázku e-mailom. Vždy preferujeme dôveru a snažíme sa maximálne vyhovieť.
Reklamácia krok za krokom
Celý proces reklamácie sa urýchli tým, že nám odovzdáte správne vyplnený formulár, ktorý si môžete stiahnuť z nižšie uvedeného odkazu.
Pripravte si najmä číslo objednávky. To slúži aj ako variabilný symbol. Prácu nám uľahčíte, keď doplníte presný názov produktu a jeho rozmer.
Popíšte vo formulári v čom je problém a čo je dôvodom reklamácie. Priložte aj fotografiu, z ktorej môže byť dôvod reklamácie ešte lepšie vidieť. Fotku potom priložte ako prílohu k e-mailu.
Pokiaľ viete, ako k problému došlo, alebo ste schopní to odhadnúť, prosíme o Vaše vyjadrenie. Mohla to napríklad byť preprava, pretože balíček dorazil poškodený, mokrý či špinavý. Mohla to byť chyba pri balení, pretože chýba nejaké vrecko s diamantmi, alebo je prasknuté a kamienky rozsypané a pod.
Stiahnite si Formulár pre uplatnenie reklamácie, prípadne na odstúpenie od kúpnej zmluvy, vyplňte ho a spoločne s vyššie uvedenými bodmi všetko zašlite na e-mail .
Ohľadom Vašej reklamácie Vás budeme čo najskôr kontaktovať. Vyplňte preto prosím správne svoje kontaktné údaje vo formulári na reklamáciu. Kedykoľvek sa niečo v procese reklamácie zmení, vždy Vás budeme informovať.
Oddelenie reklamácií
Pre zásilky posielané prostrednictvím Slovenskej pošty:
Westlogic s.r.o.
FROGMAN s.r.o. - ID 27396
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
Trenčín 911 01
Upozornenie
Na produkty vyrobené na mieru sa nevzťahuje možnosť vrátenia do 14 dní viď obchodné podmienky:
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka, nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré bolo upravené podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovar v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.
Vrátenie peňazí
5.4. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa čl. 5.2 obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.